mandag 11. mars 2013

Forskjell US Leaf vs Norsk

US 2011 manglar vs norsk 2011 modell (toppmodellen SL):
- Varmepakke, (setevarme i alle setene samt varme i rattet)
- QC, hurtiglader uttak ved siden av det vanlige uttaket (svært mange 2011 SL har dette frå USA)
- Ladekabelen er for 110 volt (omgjøring til 220 volt ordnes ganske enkelt)
- Den har ikkje gyldig garanti i Europa
- Navigasjonen fungerer ikkje i Norge
- Appen fungerer ikkej i Norge
- Radioen stoppar ikkje på oddetall, dvs får en ikke inn radiostasjoner med frekvens 95.1, 95.3 etc...

Videre er det også snakk om en del andre ting, som lysene kan blende etc, men siden bilene blir godkjent uten justeringer av myndighetene har eg ikkje lagt vekt på dette. Det er mykje fokus på dette, sjølvsagt er det irriterande med rimelige importbilar så her finnes også folk med ein agenda så beste å halde seg til fakta, men det er altså ein vesentlig forskjell som må tas med i regnestykket. 2012 modellar frå US har både varmepakke og QC og kan derfor vere eit smart valg, men pt er desse betydelig dyrare om du ikkje tar importen sjølv.

Så kvifor velge en 2011 modell likevel, slik me har gjort her:

VÅR LEAF

Det er jo prisen sjølvsagt, så me såg på kva som var vesentlig av manglane, for oss, og fekk løysingar på dette:

Garanti
Hurtiglader
Varmepakke

Vår bil leveres med garanti tilsvarande norsk, SørImport er ein stor aktør med solid økonomi og det er dermed substans bak denne garantien til 9.900 kroner, i motsetning til div enkelt personforetak som prøver seg på det samme. Garantijobben kan tas på nermaste Nissan Leaf verksted.

Dei fiksar også ladekabelen og vår bil har hurtiglader som dei fleste 2011 US Leafs. Varmeseter skal eg ettermonter sjølv og dermed sitt me igjen med ein navi og app som ikkje fungerer samt ein rar radio som likevel tar inn alle riksdekkande kanaler der eg kjører til dagleg iallefall. Navi antas det at kjem til å fungere om ikkje lenge, det jobbes med ein kode som knekkes og isåfall er me lova gratis oppdatering frå SørImport. Ikkje så viktig, men sjølvsagt alltid kjekt at ting fungerer, men Leafen er ikkje nett globetrottar så me vil jo alltid kjøre på kjente vegar. Den regnar dog ut rekkevidden iflg kartet og det er jo kjekt å ha så me håpar det blir oppdatering på dette.

Appen kunne og vore kjekk å hatt, ein må då skifte ut noko i bilen sidan dei brukar 850 systemet i statane... Spørs om det blir gjort, sidan all forvarming etc fortsatt kan gjerast i bilen som står rett utanfor døra:) MEN sjølvsagt kjekt å sjå ladestaus frå mobilen f.eks:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar